Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania

Proces rejestracji

Rejestracja to 10 sekund z zegarkiem w ręku! Założenie konta w serwisie Przetwory Design następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się tutaj. Pamiętaj aby zaakceptować nasz regulamin i politykę prywatności oraz zaznaczyć chęć otrzymywania newslettera - będziesz na bieżąco ze wszystkimi naszymi akcjami promocyjnymi i kodami rabatowymi :)  

Podane przez Ciebie dane osobowe są przez nas szczególnie chronione : Załącznik 1 : Polityka ochrony prywatności

Logowanie

Aby zalogować się do konta należy wybrać ikonę Zaloguj się w prawym górnym rogu strony. Podczas logowania musisz podać swój adres e-mail oraz hasło użyte podczas rejestracji.

Problem z logowaniem, nie pamiętam hasła, co mam zrobić?

Jeśli pojawiły się problemy z zalogowaniem do konta, upewnij się, że wpisywany e-mail oraz hasło są wpisywane poprawnie. Zwróć uwagę na małe, wielkie litery oraz polskie znaki. 

Jeśli zapomniałeś hasła skorzystaj z opcji Resetowanie hasła. Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość, która umożliwi ustalenie nowego hasła do konta użytkownika. 

Jeśli problem nadal będzie występował, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy - na pewno pomożemy. 

Jak złożyć zamówienie?

Zaloguj się na swoje konto klienta. Wybierz interesujące Cie produkty. Następnie dodaj produkty klikając w ’’DODAJ DO KOSZYKA’’ - wybrany produkt pojawi się w Twoim koszyku w prawym górnym rogu strony. Następnie przejdź do koszyka zakupowego i wybierz Kraj wysyłki, formę dostawy oraz formę płatności, kliknij w przycisk ’’Zamawiam’’ 

W kolejnym kroku w ’’Uwagach’’ możesz wpisać dodatkowe informację do zamówienia oraz zapisać się do newslettera, aby otrzymywać od nas informację o aktualnych promocjach oraz cyklicznie wysyłane kody rabatowe lub kody na darmową dostawę.Kliknij w ’’Podsumowanie’’ aby przejść dalej.  

Sprawdź dane do wysyłki oraz dane do faktury, jeśli ma zostać wystawiona. Jeśli wszystko się zgadza kliknij w ’’Potwierdzam zakup’’

Twoje zamówienie zostało złożone!

Jak dokonać płatności za zamówienie?

Udostępniamy kilka form płatności. Można skorzystać z szybkich płatności online, płatności kartami Visa oraz MasterCard, przelewu tradycyjnego lub można zapłacić za produkt przy odbiorze* 

*płatność przy odbiorze możliwa tylko i wyłącznie w przypadku odbioru osobistego produktu. 

Czy mogę zapłacić za zakupione przedmioty przy odbiorze?

Tak jest taka możliwość, ale tylko i wyłącznie w przypadku odbioru osobistego zamówienia. 

Czy w przypadku zakupu kilku przedmiotów, koszt transportu płacę tylko raz?

Wszystko jest uzależnione od gabarytów, wagi zakupionych przedmiotów oraz od wybranej formy transportu. W przypadku zakupu większej ilości produktów prosimy o kontakt wówczas dokonamy analizy łącznych kosztów transportu. 

Faktura / paragon

Faktura lub paragon za złożone zamówienie jest dołączany do przesyłki. W przypadku faktury prosimy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia i wypełnienie wszystkich niezbędnych danych do faktury. W przypadku nie dokonania takiego wyboru podczas składania zamówienia nie będzie późniejszej możliwości otrzymania faktury. 

Jak długo trwa oczekiwanie na realizację zamówienia?

Korzystamy tylko i wyłącznie z usług profesjonalnych firm transportowych specjalizujących się w transporcie gabarytów. Oferujemy dwie formy dostawy Standard oraz Premium. 

Standard - obejmuje wysyłkę paletową do pierwsze przeszkody architektonicznej bez usługi wniesienia produktu do mieszkania / domu. 

Premium - obejmuje wysyłkę bez palety z usługą wniesienia produktu do mieszkania / domu, rozpakowania, wniesienia do ustalonego pomieszczenia oraz zabrania opakowania. 

Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru. 

Czy opłata za dostawę obejmuje wniesienie przesyłki?

W pakiecie dostawy Premium jest wliczone wniesienie przesyłki do mieszkania / domu. 

Czy złożone zamówienia mogą zostać połączone w jedną przesyłkę?

Jeśli gabaryty zakupionych przedmiotów nam na to pozwalają to w pakiecie dostawy Standard mogą zostać połączone w jedną przesyłkę. W pakiecie dostawy Premium każdy produkt wysyłany jest indywidualnie. 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych przedmiotów?

Tak, odbiór osobisty zakupionych przedmiotów jest możliwy po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru.

Czy mogę umówić się z kurierem na określoną godzinę dostawy przesyłki?

W przypadku dostawy Standard możemy z wyprzedzeniem określić konkretny dzień dostawy, natomiast nie mamy wpływu na godzinę dostawy. Przesyłki są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

W przypadku dostawy Premium jest możliwość wyboru dostawy w trzech przedziałach godzinowych 8:00 - 12:00, 12:00 - 16:00 lub 16:00 - 20:00, wybór konkretnego przedziału czasowego jest usługą dodatkowo płatną do dostawy Premium. W celu określenia dodatkowych kosztów prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Co się stanie jeżeli nie odbiorę nadanej przesyłki?

W przypadku nie odebrania nadanej przesyłki, przesyłka wraca do nadawcy. Nabywca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów przesyłki nadanej, przesyłki zwrotnej oraz kosztów związanych z pakowaniem oraz rozpakowaniem produktu.

Jak prawidłowo odebrać przesyłkę?

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia najlepszym rozwiązaniem jest odmowa przyjęcia przesyłki, wówczas uszkodzony produkt wraca do nas. Państwo mogą wybrać dowolny przedmiot z naszej oferty lub zażądać zwrotu kosztów, natomiast cały proces reklamacyjny jest po naszej stronie. 

Drugim rozwiązaniem jest sporządzenie w momencie odbioru w obecności kuriera protokołu szkodowego. Następnie prosimy o skontaktowanie się z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i spisanie protokołu szkodowego jest niezbędne do dochodzenia roszczeń od firmy transportowej z tytułu uszkodzenia produktu podczas transportu.

Co zrobić gdy moja przesyłka została uszkodzona?

W przypadku stwierdzenie jakichkolwiek uszkodzeń najlepszym rozwiązaniem jest odmowa przyjęcia przesyłki lub spisanie z dostawcą formularza protokołu szkodowego. Protokół musi zostać wypełniony w momencie odbioru przesyłki, jest on podstawą dochodzenia roszczeń od firmy transportowej. Następnie prosimy o niezwłoczne powiadomienie Nas o zdarzeniu a My wówczas pomożemy w dalszych działaniach reklamacyjnych.

Zdarza się, że kierowcy dostarczający nie posiadają firmowych formularzy szkodowych, wówczas na liście przewozowym, który zostaje u adresata należy w ’’Uwagach’’ wpisać adnotację ’’przesyłka odebrana z zastrzeżeniami, produkt został uszkodzony podczas transportu, kierowca nie posiada firmowego protokołu szkodowego’’ kierowca musi podpisać się pod wprowadzoną adnotacją.

Jak prawidłowo spisać formularz reklamacyjny?

Najważniejsze jest aby formularz protokołu szkodowego został wypełniona w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera. Ważne jest, aby w formularzu zaznaczyć, że przesyłka została odebrana z zastrzeżeniami, posiadała ślady uszkodzenia opakowania zewnętrznego oraz opakowania wewnętrznego (wystarczy delikatne naderwanie / przetarcie folii stretch, aby kurier nie mógł zarzucić nam, że przesyłka nie posiadała uszkodzenia opakowania. Jest to ważne z perspektywy uzyskania odszkodowania od firmy przewozowej. Miejsce sporządzenia protokołu musi być zgodne z adresem dostawy, data i godzina sporządzenia protokołu musi zgadzać się z datą i godziną odbioru przesyłki.

Co jeśli kurier odmówi mi sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze?

W przypadku odmowy sprawdzenia zawartości przesyłki, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej (imienia, nazwiska oraz nr telefonu) oraz na liście przewozowym, który zostaje u adresata należy w ’’Uwagach’’ wpisać adnotację ’’przesyłka odebrana z zastrzeżeniami, kierowca odmówił sprawdzenia zawartości mimo domniemywania uszkodzenia produktu’’

Mam pytanie dotyczące szczegółów interesującego mnie przedmiotu dostępnego na stronie

Jeśli jesteś zainteresowany przedmiotem i w opisie brakuje interesujących Cie informacji skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez Formularz kontaktowy. W formularzu podaj link do produktu lub jego kod oraz szczegółowe pytania. Dział Obsługi Klienta wróci do Ciebie z odpowiedzią najszybciej, jak to będzie możliwe. 

Przedmiot który mnie interesował nie jest już dostępny

Produkty oferowane na naszej stronie to wyselekcjonowane oryginalne meble z dawnych lat, którym daliśmy nowe życie. Część naszej oferty to meble Skandynawskie seryjnie produkowane w latach 60 - tych, 70 - tych i te produkty mogą ponownie pojawić się w naszej ofercie. Natomiast niektóre z oferowanych przedmiotów to białe Kruki, które mogły pojawić się u nas tylko raz. Zachęcamy do obserwowania naszej strony oraz zapisania się do newslettera, może wybrany przez Ciebie produkt pojawi się ponownie w naszej ofercie. 

Czy można gdzieś ‚na żywo’ zobaczyć oferowane meble?

Tak, po wcześniejszym umówieniu się na wizytę, wybrany produkt można zobaczyć w miejscowości Pyrzyce 74-200, województwo zachodniopomorskie. W związku z tym, że nie posiadamy showroomu wystawowego prosimy o przesłanie linku lub kodu produktu wybranego przedmiotu do zobaczenia. Obejrzenie produktu jest możliwe tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu spotkania.

Czy meble wysyłane są w całości?

Jeśli jest taka możliwość to do transportu odkręcamy wszystkie elementy, które są szczególnie narażone na uszkodzenia w transporcie tj. nogi, konstrukcje komód, półki, drzwiczki (szczególnie te z elementami szklanymi). Ponadto wszystkie szafy wysyłane są w elementach do własnego montażu. W większości przypadków do skręcenia będzie nam potrzebny śrubokręt płaski lub krzyżakowy.

Nie otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera.

Sprawdź czy dokonałeś zapisu w okienku pop-up wyświetlanym po wejściu na portal lub na dole strony w stopce. Zaznaczenie opcji newslettera podczas rejestracji w trakcie składania zamówienia kod rabatowy nie jest wysyłany. 

Jak mogę otrzymać kod rabatowy?

Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera, znajdują się tam informację o aktualnych promocjach oraz cyklicznie wysyłane są kody rabatowe lub kody na darmową dostawę. 

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu produktu?

Zwrotu zakupionego przedmiotu można dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki. 

Jak dokonać zwrotu produktu?

Aby dokonać zwrotu produktu należy nas poinformować o chęci zwrotu. Najlepiej dokonać tego poprzez e-mail: biuro@przetworydesign.pl lub poprzez formularz kontaktowy, podając imię nazwisko osoby zamawiającej, nazwę produktu, jego kod oraz powód zwrotu. Następnie otrzymają Państwo od nas potwierdzenie otrzymania wiadomości i wówczas należy w ustawowy terminie odesłać produkt do naszego magazynu. 

Prosimy o zachowanie numeru nadania przesyłki do momentu zakończenia procesu zwrotu. 

Pieniądze za produkt zostaną przelane na Twój rachunek bankowy po otrzymaniu zwracanego przedmiotu. Pamiętaj, że zwracany produkt musi zostać zwrócony w nienaruszonym stanie i nie może nosić śladów użytkowania *innych aniżeli przedstawione w naszej ofercie.

Masz problem ze znalezieniem firmy, która zwróci nam produkt?

Skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc w zorganizowaniu transportu zwrotnego produktu. Przedstawimy możliwe formy transportu oraz ich koszt. 

Jak należy zabezpieczyć produkt do zwrotu?

Prosimy pamiętać, że zwracany produkt musi wrócić do nas w stanie nienaruszonym, zgodnym z naszą ofertą. Dlatego też bardzo ważne jest jego prawidłowe zabezpieczenie do transportu zwrotnego. Produkt powinien być zabezpieczony wielowarstwowo (folia stretch, podwójna warstwa ochrona - pianka 4mm lub folia bąbelkowa, tektura - minimum 5 warstwowa, folia stretch). Takie zabezpieczenie pozwala nam uniknąć uszkodzeń w transporcie i późniejszych komplikacji związanych ze zwrotem produktu. 

Jeśli potrzebujesz pomocy, wybierz temat z listy.

Znajdują się tam wskazówki dotyczące funkcjonalności serwisu oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas na adres biuro@przetworydesign.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego

Kontakt: 
E-mail: biuro@przetworydesign.pl
Mobile: +48 537 500 818 

Godziny pracy biura:
Poniedziałek - piątek od godziny 9:00 - 16:00
Newsletter
Zapisz się na newsletter i dołącz do klubu fanów dobrego designu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl