Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie ?
2. Jak długo trwa oczekiwanie na realizację zamówienia ?
3. Czy czas dostawy to 21 dni ?
4. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych przedmiotów ?
5. Co się stanie jeżeli nie odbiorę nadanej przesyłki ?
6. Jak prawidłowo odebrać przesyłkę ?
7. Co zrobić gdy moja przesyłka została uszkodzona ?
8. Jak prawidłowo spisać formularz reklamacyjny ?
9. Co jeśli kurier odmówi mi sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze ?
10. Czy złożone zamówienia mogą zostać połączone w jedną przesyłkę ?
11. Czy w przypadku zakupu kilku przedmiotów, koszt transportu płacę tylko raz ?
12. Czy mogę zapłacić za zakupione przedmioty przy odbiorze ?
13. Jak mogę dokonać płatności za zamówienie ?
14. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT ?
15. Czy mogę otrzymać przesyłkę w wyznaczonych przez mnie godzinach ?
16. Czy opłata za dostawę obejmuje wniesienie przesyłki ?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie ?

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Jednak rejestracja umożliwia Państwu korzystanie z opcji takich jak: śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, udział w programie lojalnościowym.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Jak długo trwa oczekiwanie na realizację zamówienia ?

Czas oczekiwania jest ustalany indywidualnie, zależy od wybranej formy transportu oraz od gabarytów zakupionych przedmiotów. W przypadku wysyłek pocztowych i kurierskich - 7 dni roboczych, w przypadku transportu zbiorczego do 21 dni.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Czy czas dostawy to 21 dni ?

Nie, jest to maksymalny czas dostawy, w przypadku wyboru transportu zbiorczego, który to jest realizowany raz na 2/3 tygodnie, na trasie Pyrzyce - Poznań - Łódź - Warszawa - Gdańsk.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych przedmiotów ?

Tak, po wcześniejszym umówieniu się na odbiór.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Co się stanie jeżeli nie odbiorę nadanej przesyłki ?

W przypadku nie odebrania nadanej przesyłki, przesyłka wraca do nadawcy. Nabywca jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki nadanej oraz przesyłki zwrotnej.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Jak prawidłowo odebrać przesyłkę ?

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. Następnie prosimy o skontaktowanie się z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędne do dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej z tytułu uszkodzenia podczas transportu.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Co zrobić gdy moja przesyłka została uszkodzona ?


W razie stwierdzenie jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o prawidłowe spisanie z kurierem formularza reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki, który jest podstawą dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Następnie prosimy o niezwłoczne powiadomienie Nas o zdarzeniu a My wówczas pomożemy w dalszych działaniach reklamacyjnych.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Jak prawidłowo spisać formularz reklamacyjny ?

Najważniejsze jest aby Formularz reklamacyjny / protokół szkodowy został wypełniona w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera. Ważne jest, aby w formularzu zaznaczyć, że przesyłka została odebrana z zastrzeżeniami. Miejsce sporządzenia protokołu było zgodne z adresem dostawy, data i godzina sporządzenia protokołu zgadzała się z datą i godziną odbioru przesyłki.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Co jeśli kurier odmówi mi sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze ?

W przypadku odmowy sprawdzenia towaru, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej (imienia, nazwiska oraz nr telefonu), domagaj się odpowiedniej wzmianki w liście przewozowym i niezwłocznie przekaż te informacje osobie prowadzącej.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. Czy złożone zamówienia mogą zostać połączone w jedną przesyłkę ?

Tak, jeśli pozwalają na to gabaryty zakupionych przedmiotów.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11. Czy w przypadku zakupu kilku przedmiotów, koszt transportu płacę tylko raz ?

Wszystko jest uzależnione od gabarytów, wagi zakupionych przedmiotów oraz od wybranej formy transportu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12. Czy mogę zapłacić za zakupione przedmioty przy odbiorze ?

Tak, po wcześniejszej przedpłacie zadatku, w wysokości 30 % wartości zamówienia.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13. Jak mogę dokonać płatności za zamówienie ?

Wszystkie zamówienia realizujemy po opłaceniu zakupów z góry, dane do wpłaty otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

Termin płatności za zakupione przedmioty wynosi 7 dni.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT ?

Nie, możemy wystawić tylko rachunek.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15. Czy mogę otrzymać przesyłkę w wyznaczonych przez mnie godzinach ?

Ustalenie godziny dostawy jest możliwe indywidualnie, pomiędzy odbiorcą przesyłki a kurierem, w godzinach od 9 do 16.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16. Czy opłata za dostawę obejmuje wniesienie przesyłki ?

Nie, opłata za dostawę nie obejmuje wniesienia mebli do mieszkania. Wyspecjalizowane firmy transportowe nie świadczą usług wnoszenia przesyłek do mieszkania, nawet za dodatkową opłatą.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sklep internetowy Shoper.pl